En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Dette er min blogg til glede og inspirasjon

Jeg har lyst til å lage en blogg til glede og inspirasjon for meg selv og andre. Er opptatt av interiør, design og foto, og liker å lage ting – derfor kommer denne bloggen mest til å handle om det. Men vi får se hva som skjer underveis. Skal ikke se bort fra at det sniker seg inn ett og annet innlegg om mat, reiser, kulturelle begivenheter e.l. også. Ønsk meg lykke til, og nøl ikke med å kommentere, komme med tips, ros eller konstruktiv kritikk. Dette er tross alt en ny erfaring for meg, og jeg regner med at jeg har mye å lære. Det er litt som å begynne med blanke ark og fargestifter til – derfor begynner jeg med et bilde av fargestifter, som ble tatt på The Nighthawk Diner i går.

Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.

Jeg har plassert min blogg i Sandvika på norske bloggkart!

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

