En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Jeg har laget en fjærlampe til soverommet

Har sett noen fantastiske fjærlamper på nettet som jeg hadde så lyst på, men selvfølgelig var de veldig dyre. Så da tok jeg skjeen i egen hånd, og laget min egen i stedet.

Jeg kjøpte en liten rispapirlampe på Granit, hvite fjær på Panduro og limpistol og lampeoppheng på Clas Ohlson. Dermed var det bare å sette i gang. Jeg begynte nederst på skjermen, og limte fjærene overlappende rundt og rundt oppover. Det var veldig enkelt, og gjort på et par timer. Kjenner at jeg har fått litt dilla på fjær, så nå er jeg på jakt etter en liten bordlampe med skjerm som skal få en omgang med fjær. Tenkte jeg skulle ha den på nattbordet.

Legger ved noen bilder av andre fjærlamper også – til inspirasjon.

Og til slutt; mer fæl enn fin, kanskje, men morsom lell:

3 Responses to “Jeg har laget en fjærlampe til soverommet”

    • Elisabeth Wiencke

      Hei Sonja. Jeg husker dessverre ikke akkurat hvor mye jeg brukte, men det gikk med en del. Kan ha vært 8-10 poser. Du kan jo høre med butikken om du kan returnere evnt uåpnede poser hvis du ikke vil risikere å gå tom for fjær midt i prosessen. Lykke til!

      Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

