En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Dyriske fototapeter

Jeg har lekt litt med tanken på et fototapet. Vet ikke helt hvor jeg skulle hatt det, så det blir nok med tanken i denne omgang. Uansett går det an å ha det litt moro med det, så jeg tok en runde på Photowall.no. Der finnes det litt av hvert! Denne gangen lot jeg meg fascinere av dyremotiver, og siden det er så mye å velge i begrenser jeg meg til dyrenes verden her.

Jeg starter med min favoritt – giraffen! Sjekk de øyenvippene! Kunne gjerne hatt den tittende fram bak sofaen:

Her er noe for den tøffe:

Og for den mer lettskremte:

For den som liker farger:

Og den som liker sort/hvitt:

For den romantiske:

Og for den mistenksomme:

For den lille luringen:

For den som venter på sin ridder:

Og til slutt for den som liker klisjeer (ok, så har sola gått ned, men det er nesten elg i solnedgang):

Alle foto er hentet fra Photowall.no

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

