En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Jeg har tatt naturen med inn i stua

Interiørbutikkene fylles opp med pynte- og bruksting laget av naturens materialer for tiden, som for eksempel lampeføtter av gamle trestubber,  rammer av drivved og innrammede steiner. Men hvorfor betale i dyre dommer for fancy ting fra eksklusive butikker når du kan hente det selv ute i naturen, helt gratis? Jeg har kastet meg på naturtrenden, og viser her hva jeg har funnet til glede og nytte.

Først et lite display av steiner fra forgangne sommerferier samlet på et gammelt sølvfat med deilige, hvite kubbelys. Ved siden av ligger en solbleket kvist:

En liten samling av kongler, en kastanje og en barkebit:

Over sofaen henger en krans av kvister som er festet med surret ståltråd. Den blir pyntet med engler til jul:

I gangen står en bjørkestamme. Vi har saget av kvistene i passe lengde, så vi kan bruke den til å henge luer og skjerf på:

God tur!

Du vil kanskje også like Naturlige teksturer og Se min fine elefantlampe! og Det romantiske hjørnet igjen

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

