En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Høsten er på hell i skogen

Nå faller bladene som regn, og det er lurt å komme seg ut i skogen mens det ennå er høst. Jeg var på tur nylig, og det er utrolig vakkert i skogen når sollyset filtreres gjennom bladene og spotbelyser skogbunnen. Jeg har forsøkt å fange noe av denne stemningen gjennom kameralinsen. Du får se hva du synes.

Jeg har registrert bloggen min på Bloggurat

4 Responses to “Høsten er på hell i skogen”

  1. Gunvor Holten

    Nydelige bilder Elisabeth. Dette er den flotteste tida på året 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

