En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Det romantiske hjørnet

Hjemmet vårt er en salig blanding av stilarter, men veldig romantisk er det ikke. Derfor har jeg bragt litt romatikk inn på soverommet (der ingen kan se det …). Det er ikke stort, men består av minner som betyr noe for meg. Og her om dagen kom jeg over en vakker dame hos Mols i Sandvika, som jeg bare måtte ha. Hun personifiserer romantikken, synes jeg, uten å bli altfor søtladen. Når jeg finner en passende ramme skal hun få komme på veggen i det romantiske hjørnet (som ikke er et hjørne) på soverommet. Resultatet, og resten av tingene, får du se her på bloggen senere.

2 Responses to “Det romantiske hjørnet”

  1. Jan

    Hei Elisabeth!

    Flott blog!

    Både min bedre halvdel og jeg kommer nok til å titte innom av og til.

    Bare et spørsmål…

    Hvor er Snadvika?

    Hilsen fra broderfolket i øst, og fra

    Jan

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Hei Jan. Takk skal du ha! Snadvika er et gammelt og lite kjent kallenavn på det mye mer kjente stedet Sandvika, kun brukt av enkelte lokale innbyggere 😉

      Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

