En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Jeg trenger en sleeve til Mac-en min

Jeg regner med å få meg en ny jobb snart, og da må jeg kunne ta med meg Mac-en min på standsmessig vis. Har dessverre ikke så mange vesker som er store nok, så da bør den heller få sin egen. Jeg har lett litt, og funnet en hel haug med lekre/kule/stilige/fine sleeves jeg kunne tenke meg.

Denne lilla saken fra macbook-case.com består av to harde skall-deler som man monterer rett på Mac-en. Den har samme form som maskinen, og er delvis transparent slik at eplet synes igjennom. I tillegg har den utskårete hull til alle innganger på sidene, slik at man kan bruke Mac-en uten å ta av skallet. Fra samme sted kommer den grønne varianten i neopren, som både er myk, elastisk og vannavstøtende. Den har også en enkel lukkemekanisme som gjør det lett å ta maskinen ut og inn. Begge modellene finnes selvfølgelig i flere farger.

Begge foto fra macbook-case.com


Fra Acme Made kommer disse to modellene. Den sorte saken kommer i vanntett skum på utsiden og myk trikot på innsiden. Den har også en avtagbar skulderrem. Den stripete varianten er i skumutførelse med silkefór og kraftig gildelås. Jeg liker begge.

Begge foto fra acmemade.com


Skal jeg være skikkelig business-like working woman vil jeg gå for denne varianten i matt krokodilleskinn (fake, selvfølgelig. Jeg ville aldri kjøpt ekte vare) fra Antenna. Utsiden er behandlet med et økovennlig belegg som er vannavstøtende, og fóret er i lycra. Lekker!

Foto fra antenna.com


Siden jeg aldri har vært i Tokyo, men gjerne skulle dratt dit kan jeg få fart på drømmen med en sleeve med Tokyo-motiv. Den kommer fra Incase og er en del av serien Curated by Arkitip, designet av Evan Hecox. Utførelsen er i formsydd falskt lær med quiltet sateng-fór og YKK-glidelås. Fra samme serie (på bildet lenger ned) kommer et design fra Steven Harrington. Min yngste sønn kommer til å bli grønn av misunnelse når han ser hodeskallen på siden, og jeg synes den er kjempefin! Bra det snart er jul

Begge foto fra goincase.com

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

