En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Månedens gjestedesigner

Forandring fryder, synes i hvert fall jeg. Derfor liker jeg også å forandre på utseendet på bloggen min. Er så heldig å kjenne en del grafiske designere, så har derfor kommet opp med den lure ideen å introdusere månedens gjestedesigner. Rammeverket på sidene er fast, så det er toppfeltet på forsiden designerne kan få boltre seg på. Jeg jobber også med å prøve å finne ut av CSS-koding, sånn at jeg kan klare å gjøre noen småendringer til her og der. Vi får se hvordan det går.

Først ut er min gode venn og tidligere kollega Petter Danielsen. Petter og jeg har jobbet sammen på mange bra prosjekter, og hatt mye gøy sammen! Petters tolkning av bloggen min kan du beskue i hvert fall i hele november. Og har du lyst til se mer av Petters eminente arbeid kan du sjekke ut portfolioen hans her: http://be.net/ipete

Under får du et par smakebiter fra arbeider som Petter har designet og jeg har prosjektledet/rådgitt:

6 Responses to “Månedens gjestedesigner”

  1. petter

    Hei Soletraveller aka Jeanette. Takk for hyggelig kommentar :o)
    Veldig lenge siden ja. Du må stikke innom hvis du f.eks. skal på safari gjennom Bærum… haha

    Petter

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

