En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Søndagstur på Brønnøya

Gikk søndagstur på Brønnøya med 3 generasjoner i dag. Hadde ikke vært der siden jeg var barn, og gledet meg til kabelfergen. Men akk, vi kom for sent. Kabelfergesesongen var over, så vi måtte gå over brua i stedet. Men øya var like vakker som forventet. Drømte et øyeblikk om å bo der, helt til jeg kom på at det nok ikke så lett lar seg kombinere med vanlig jobb, unger og skole og fritidsaktiviteter. Så det får bli med drømmen i denne omgang. Øya er uansett et velegnet sted for en liten utflukt, og må nok testes ut til flere årstider etter hvert. Har oppsummert noen av dagens inntrykk her:

3 Responses to “Søndagstur på Brønnøya”

  1. Eileen Tennebø

    Jeg tenkte kanskje du ville vite at hjertet i vannet var en gave fra meg til kjæresten min når han fylte 30 år:) jeg grublet lenge på hva jeg skulle gi min kjære på dagen hans. Jeg kom hjem dagen før med støvler som var fulle med vann og ett stort glis. Tok han likevel noen dager før han så det:) men veldig glad når han henrykt fortalte at noen hadde laget ett hjerte i vannet og fant ut at det var til han. Vi to bor på øya med en vakker og aktiv gutt på 11 mnd.

    Var så morsomt å se at hjertet ble lagt merke til:)

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      For en herlig historie! Det ante meg vel at det ikke var en tilfeldig hjerteform 🙂 Super gaveidé, forresten! Noe han kan sette pris på hver dag. Ha en super sommer på øya!

      Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

