En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Liten hylle fra markedet

Da vi var på søndagsmarkedet i Birkelunden på Grünerløkka i helgen kom jeg over en kjempefin liten hylle til gangen. Jeg fikk ikke tatt bilde av den på markedet, men jeg gjorde det etter at vi kom hjem. For de som lurer på hvordan hylla ser ut så kommer det bilder her. Egentlig er hylla ganske fin som den er, i heltre teak. Derfor har jeg ikke bestemt meg for om den skal få være som den er, eller om den skal få en liten make-over. Mens jeg tenker på det skal vi først gjøre oss ferdige med å pusse opp gangen der hylla skal henge, og så skal jeg prøve å få tak i et speil som kan passe til.

Kom gjerne med synspunkter på hva som skal skje med hylla 🙂

P.S. De hvite beina under hylla hører til krakken den står på.

Du vil kanskje også like Grünerløkka revisited og Jeg fant, jeg fant! sa Askeladden

2 Responses to “Liten hylle fra markedet”

  1. Mette

    Fin hylle! Jeg synes ikke du skal gjøre mye med den, da mister den sjarmen. Eventuelt kan du male skuffefronten. Det kan bli en fin kontrast. Tykke Lill.

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

