En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Se min kjole!

Endelig ferdig! Etter å ha plundret hele formiddagen er jeg endelig i mål. Hadde til og med ekstra nål til symaskinen, så jeg fikk erstattet den jeg knakk i går. Og kjolen passer, den. Lurer på om jeg skal ha den på meg i kveld? Og så lurer jeg på hva jeg skal sy nå – må jo sy litt mer 😉

Du vil kanskje også like Sykurs, del IV og Sykurs, del III

8 Responses to “Se min kjole!”

  1. Mia

    Råfin var den!!! 😀 Synes virkelig at du var flink, og jeg kan tenke meg at det er ekstra stas å ha på seg noe som man har laget selv:)

    Og kjolen kledde deg også:) Gratulerer!

    Svar
  2. Irene Brinch Sand

    Så fin kjole! Jeg ble inspirert til å sette igang med min egen adventskjole 🙂 Har et flott lilla stoff! Men så stilig belte har jeg ikke… er det kjøpt til kjolen?!
    Irene

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Hei Irene. Takk, og så hyggelig at du blir inspirert! Beltet er et strikkbelte som hører til en topp jeg har kjøpt på H&M, men det burde sikkert la seg gjøre å få tak i noe tilsvarende enten på H&M eller i andre kjedebutikker.

      Svar
  3. pia braarud

    Det er en rålekker kjole, jeg kunne trodd du hadde kjøpt den i butikken!:-)
    Pia

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

