En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Pukka te – vakkert og smakfullt

Her forelsket meg fullstendig i disse vakre pakningene til teen fra Pukka. Elsker de sterke fargene og det nydelige mønsteret som på nært hold viser seg å forestille små kvinnefigurer og blomster. Jeg dro innom helsekostbutikken Life og kjøpte de variantene du ser på bildene her, men det finnes utallige varianter i tillegg til dette. Jeg har ennå ikke smakt på alle, men de jeg har smakt fra før er helt nydelige. Denne teen serverer jeg gjerne til gjester, og disse pakningene skal definitivt få stå framme på kjøkkenet. De egner seg dessuten veldig godt som vertinnegaver.

Du vil kanskje også like Ingenting er som en kopp god kaffe og Annerledes teposer

4 Responses to “Pukka te – vakkert og smakfullt”

  1. Pukka v/ Astrid

    Så gøy at du har oppdaget kroppene! 🙂 Vi skriver et innlegg på bloggen vår om dette i dag faktisk og linker til innlegget ditt, som en av de som har oppdaget ‘det skjulte designet’.

    Vi er forresten i prosess med å knytte til oss noen bloggere som har lyst til å motta ulike Pukka-tesmaker i posten, mot å skrive ærlige meninger om hva bloggeren synes om å de ulike teene. Ikke noen krav til hvor mange innlegg, dette er bare for at vi skal få ærlige tilbakemeldinger om de ulike smakene våre. Om du kunne tenke deg å være en slik tester, så send meg en mail på astrid@pukka.no så tar jeg kontakt med deg.

    Ha en fin dag videre!

    Svar
  2. Trine

    Hei Elisabeth!
    Besøker akkurat bloggen din for første gang og liker det jeg ser! Bare et tips siden du er Pukka-elsker som meg selv; det er råbillig å bestille direkte fra leverandør, pukkaherbs.com. Jeg ble euforisk av lykke første gang jeg fikk en pakke med 11 esker i posten – alt til under 200 kr! (pluss porto, da..) Så nå har jeg den fineste te-skuffen i verden, til under 1/3 av butikkpris! 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

