En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Månedens gjestedesigner i desember

Månedens gjestedesigner i desember er Melinda Furulund. Vi jobbet sammen i to-tre år, og har hatt mange fine opplevelser sammen, blant annet tur til Hammerfest inkludert stående buffet med ryggsekken på, og testing av en ekte kakeprinter. Toppfeltet Melinda har designet til bloggen min har et vinterlig preg med friske farger og et hint av jul – akkurat i min stil.

Melinda er ung og en veldig dyktig designer. Jeg er sikker på at hun kommer til å produsere mye mer fint i årene som kommer. Hvis du vil se mer av Melindas arbeid kan du sjekke ut portfolioen hennes her: http://www.behance.net/melinda

Under ser du et par av prosjektene som Melinda og jeg har jobbet på sammen.

Du bør også ta en titt på Månedens gjestedesigner og Åpen søknad

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

