En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

5000 treff på bloggen! Det feires med en gave!

Hurra! Har passert 5000 treff på bloggen min siden jeg startet opp helt i slutten av september. Er ikke det ganske bra? Jeg er i hvert fall fornøyd. Har sett at det er vanlig med gaver rundt omkring på andre blogger, så jeg henger meg på den. Alle som legger igjen en kommentar til dette innlegget innen søndag 5. desember kl. 24.00 er med i trekningen av gaven. Gaven består av 10 julekuler i «sølvlook» med gammeldags preg og en pakke te fra Pukka (se bildene). Jeg liker disse kulene kjempegodt, og har noen selv også. Synes de er like fine å pynte med på et fat eller i en kurv, som på treet. Vinneren annonseres på mandag.

Tusen takk til alle som har vært innom bloggen min – håper dere fortsetter med det! Ha en strålende helg!

(Og siden jeg er på jobbjakt kan du gjerne ta en titt på innlegget Åpen søknad.)

Du vil kanskje også like Pukka te – vakkert og smakfullt og Jeg har tatt naturen med inn i stua

11 Responses to “5000 treff på bloggen! Det feires med en gave!”

  1. Mette

    Kan det være jeg som var nummer én som var innom bloggen?
    I alle fall er jeg din number one fan. Stolt som bare pokker over det du får til her.

    Svar
  2. Nina

    Gratulerer, Elisabeth! Du er super, stå på! Jeg følger deg videre til 10 000.

    Svar
  3. camilla Kingdon

    så gøy at 500 har vært på bloggen din, men det er ikke så rart du er kjempe flink og lager og viser mange gode og fine tips. klem camilla

    Svar
  4. camilla Kingdon

    mente 5000 da og sikkert snart 10000:)

    Svar
  5. pia walmann

    hei hadde ikke fått med meg at du har egen blogg. Gøy å lese, kulene er kjempefine. Klem pia

    Svar
  6. Yvonne

    Hei, jeg er innom rett som det er. Skulle ønske jeg hadde en spennende og utfordrende jobb å tilby, men det har jeg ikke. Lykke til.

    Svar
  7. anne marie

    Kjempefin blogg og fine kuler! Artig å være en del av bloggen din 🙂

    Svar
  8. Jeanette

    Gratulerer med 5000, dette går unna 🙂 koser meg med innleggene og tipsene hver dag!

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

