En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Enda en hals – med litt glitter og glam

Kunne ikke dy meg, måtte vise frem en hals til. Er blitt så glad i disse, og bruker dem hele tiden. Denne her er riktignok ikke til meg selv, men er en gave til min svigerinne som hadde bursdag i går. Hun liker lyse farger, og litt glitter og glam, så jeg lagde denne versjonen med naturhvitt Iris-garn og en tynn gulltråd som jeg strikket inn sammen med garnet (oppskrift finner du her). Da blir den fin både til hverdags og fest, og jeg synes godt man kan bruke den inne også, kanskje sammen med en ullkjole, eller en silketopp for kontrast. Glittereffekten her er ganske diskrét, så man kan godt bruke en litt tykkere gulltråd for større effekt. Gratulerer med dagen, H!

Her ser du glitteret litt bedre:

Og enda nærmere:

Du vil kanskje også like Myk hals i perlestrikk og Et pannebånd i nøden

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

