En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

650 m2 New York Loft

Jeg drømmer om å dra til New York! Har ennå ikke vært der, og kjenner på meg at det snart er på tide. Jeg og min kjære har opprettet hver vår sparekonto øremerket New York, for når vi først drar vil vi ikke måtte snu på krona. Da skal vi gjøre alt på én gang – oppsøke alle stedene vi har drømt om; spise godt, bo godt, shoppe godt … I mellomtiden drømmer jeg meg bort og samler inspirasjon. Kanskje får jeg til og med anledning til å bli med inn i en skikkelig loftsleilighet, en sånn uendelig stor en som man bare har sett på film, utsøkt møblert med vinduer fra gulv til tak og fantastisk utsikt. Kanskje en sånn som denne leiligheten på 650 m2 (tenk å støvsuge de gulvene der – det må da ta en evighet?):

Alle foto fra trendland.net

Du vil kanskje også like Fantastisk måte å dekorere veggene med bilder og Kule dørklistremerker for trange rom

2 Responses to “650 m2 New York Loft”

  1. pia braarud

    Det hadde vært et fint sted å bo! Jeg hadde elsket å bo der.
    Pia:-)

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

