En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Ønsker deg et riktig godt nytt år!

Vil med disse vakre rosene ønske alle mine lesere et fantastisk nytt år! Nå er det tid for selvransakelser – gjøre opp status for året som har gått, og legger planer for det nye. For min del har ikke 2010 vært blant de beste årene av mitt liv, men noe positivt er det alltid. For 2010 tror jeg det mest positive for meg har vært denne bloggen. Det gir meg stor glede å få lov til å dele mine inspirasjoner med dere, og det gjør også at jeg konstant er på leting etter ting som inspirerer – noe som gjør at jeg stadig vekk blir inspirert selv. Ikke så dumt!

Nå har jeg høye forhåpninger til 2011. Det viktigste for meg (som jeg vet om) er at jeg begynner i ny jobb 10. januar, og det gleder jeg meg veldig til! Samtidig så betyr nok det at jeg må senke lista litt i forhold til bloggingen. Men jeg gir meg ikke, det lover jeg!

Vil til slutt bare takke alle som har fulgt bloggen min i år! Håper dere fortsetter med det i 2011, og at det kommer nye til. Jeg setter stor pris på alle kommentarer, og at dere videreformidler via Facebook og Twitter. Det finnes også en «Liker» knapp under hvert innlegg. Den er ikke så lett å se, men den er der, så bruk den gjerne.

Godt nytt år!

P.S. Disse rosene ga jeg til min kjære i nyttårsgave.

Du vil kanskje også like Det blomstrer innendørs i desember og God jul!

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

