En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Enda en lekker New York-leilighet

Det er noe med sånne store leiligheter i New York som får meg til å drømme meg bort! Det er vel en kombinasjon av rømfølelsen, utsikten og den litt unorske stilen som appellerer til meg. Hadde jeg bare hatt en rik onkel i Amerika som kunne invitert meg over til toppleiligheten sin på Manhatten … På den annen side – en rik onkel hadde kanskje ikke hatt en sånn leilighet som dette.

Denne leilligheten besto opprinnelig av 3 leiligheter, som så ble slått sammen. Den ligger i 62. etasje i Metropolitan Tower, og hvert rom er konstruert rundt utsikten over Central Park. Her bor det en familie med 2 barn. (Heldiggrisene!) Ganske fantastisk å omgi seg med denne postkortvakre utsikten hver dag. Gir rom for drømmer og inspirasjon! Jeg har også veldig sansen for det røffe betongtaket, den digre plassbygde sofaen og reolen rundt TV-en, samt måten de har anvendt materialer og farger på. Når kan jeg flytte inn?

Alle foto fra behance.net/the apartment

Du vil kanskje også like 650 m2 New York Loft og Fantastisk måte å dekorere veggene med bilder

4 Responses to “Enda en lekker New York-leilighet”

  1. Christer

    Denne leiligheten var kjempefin! 🙂
    Når kan JEG flytte inn? 😉

    Svar
  2. petter

    Ja, heldiggriser. Æsj, nå ble jeg misunnelig…
    JEG VIL OGSÅ HA EN SÅNN!!

    Svar
  3. concept interiors

    hei!Så tøff blogg du har!Liker veldig godt den bokhyllen her, med tv.
    jeg innreder hoteller, og den hadde vært kul i en lobby også:)

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS