En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Snapshots fra Helsinki

Har akkurat vært et par dager i Helsinki med jobben. Spennende, fint og kaldt! Rakk ikke mer enn et par raske spaserturer i et avgrenset område av byen. Men jeg likte det lille jeg så, og vil gjerne dra tilbake snart med bedre tid til å utforske byen. Jeg rakk i hvert fall å ta noen bilder, både fra byen og hotellet vi bodde på. Kan dessverre ikke komme med så mange tips om hva man kan gjøre i Helsinki, men har uansett lyst til å vise deg noen snapshots av ting det kan være verdt å se + litt til. (Alle bildene er tatt med Hipstamatic på min iPhone.)

Uspenskikatedralen og rutebåthavna:

Bytrikk og byhus:

Saunabutikk (selvfølgelig) og Helsinkikatedralen:

Rutebåthavna og et fint hus:

Gatekunst:

Konferansebordet jeg satt ved og kollegaene mine på tur:

Hotellkorridoren (skummel) og rommet mitt:

Marimekkobutikken (intet Helsinki uten):

Du vil kanskje også like Miniguide til Krakow og Om reisegaver og svensk design

4 Responses to “Snapshots fra Helsinki”

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

