En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

40 000 treff og medlemskap i NIB!

Ja, dette har sannelig vært en begivenhetsrik helg i bloggsammenheng! Ikke bare har jeg rundet 40.000 treff på bloggen min (hvem skulle trodd det da jeg startet opp i slutten av september i fjor), men jeg har også fått medlemsskap hos Norske Interiørblogger. Så her er det mye å juble over og feire!

Etter en tur ut i sola med påfølgende måking av verandaen føltes det velfortjent med en kopp varm sjokolade med krem, kanelboller og hekletøy for å feire begivenhetene. Dette motiverer skikkelig for bloggingen fremover!

 

Du vil kanskje også like Lag din egen interiørstil på verkstedet til Åhlens og Bli lys i stua

11 Responses to “40 000 treff og medlemskap i NIB!”

      • Susanne Vidnes

        Hehe, spotter jeg jukse-krem-på-boks og jukse-kanelboller? Hekletøyet derimot ser ikke ut som juks men derimot nydelig – hva enn det nå er/skal bli. PS; grattis med helgens blogg-høydepunkter, er ikke overrasket – du skriver veldig bra :))

        Svar
        • Elisabeth Wiencke

          Hei Susanne, og tusen takk for hyggelig melding! Jeg må dessverre innrømme juks, altså. Men man kan da ikke rekke alt heller?! Hekletøyet derimot er det intet juks over, og ferdig resultat vil bli presentert her etter hvert.

          Svar
  1. Christer

    Gratulerer, det fortjente du! 🙂
    Nå fikk jeg så lyst på en kopp varm kakao med krem og kanelboller.. Kanskje man skal hive seg i baking, men det har jeg dessverre ikke tid til. Mye lekser og innleveringer som må gjøres, det er en hektisk tid før eksamen… Får gjøre mitt beste 🙂

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Tusen takk, Christer! Det fins mye godt bakverk å få kjøpt vet du, hvis du ikke har tid til å bake selv 🙂 Lykke til med eksamensforberedelsene!

      Svar
      • Christer

        Ja, kanskje man tar seg en tur på butikken i nærmeste fremtid 😉
        Tusen takk! 13. Mars får vi vite hva vi kommer opp i, gruer meg litt, ja 😮

        Svar
  2. bente

    gratulerer gratulerer 🙂 du har en fin blogg, så jeg skjønner godt at du ble medlem der!

    Svar
  3. martehelgetun

    Gratulerer Elisabeth!
    jeg har fulgt deg en liten stund nå og et medlemsskap der er deg vel fortjent 🙂
    Marte

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

