En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

I dag ser jeg på kjøkken

I dag ser jeg på kjøkken. Ikke fordi jeg skal gjøre noe med mitt eget (selv om jeg ikke hadde hatt noe i mot å gjøre det), men fordi kjøkkenet er et viktig rom. Ikke noe er som et fint kjøkken for å inspirere til kreative utskeielser i matveien. De kjøkkenene (heter det det?) jeg har funnet her har til felles at de er litt dristige i forhold til farger og/eller materialer, og kanskje skiller seg litt ut fra mer ordinære standardkjøkkener. Og så inspirerer de til matglede. Synes jeg. (Og så har de så fine stoler, særlig de to første.)


Alle ovenstående foto fra emmas blogg

Du vil kanskje også like Herlig svensk hjem i Skåne og 650 m2 New York Loft


Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

