En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Månedens gjestedesigner i mars

Månedens gjestedesigner i mars heter Ina Viktoria Kristiansen. Vi jobbet sammen i noen år, og har vært i gjennom en del spennende og utfordrende prosjekter sammen. Ina har gjort alt fra pakninger og bokomslag til websider og profiljobber. Veldig mye fint kommer ut fra Inas hånd! Noe av det siste hun har gjort er de flotte minnemyntene som Norges Bank har gitt ut i forbindelse med Ski-VM i Oslo og 150 års-jubileet til Norsk idrett. Har du lyst til å ta myntene i nærmere øyensyn og lære mer om prosessen bak myntproduksjon kan du besøke utstillingen ‘Fra idé til mynt’ på DogA fram til 6.mars.

Til toppbanneret mitt har Ina håndtegnet en bukett blomster til meg, siden blomster ofte spiller en rolle i interiører. Hun har også laget en rosett av E-er. Dette blomstertemaet passer bra nå som våren nærmer seg. Hun gjorde designet i flere farger, slik at jeg kunne velge. Men jeg er en liten Ole Brumm, som gjerne sier ja takk, begge deler – eller i dette tilfellet ja takk, alle fem. Jeg vil derfor bytte på litt med ulike farger gjennom måneden, etter humør og hva som passer.

Under ser du noen av arbeidene til Ina, og vil du se mer kan du titte innom sidene til Uniform.

Alle foto fra uniform.no hvis det ikke står noe annet

Du vil kanskje også like Månedens gjestedesigner i februar og Månedens gjestedesigner i januar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

