En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Kjøkkenutfordring hos NIB

Jeg kaster meg på min første utfordring hos Norske interiørblogger. Kjøkkenet vårt er et ganske vanlig IKEA-kjøkken som var sånn da vi flyttet inn. Det er ikke så mye spesielt ved dette kjøkkenet, egentlig. Flisene er fra Fired Earth, og de synes jeg er ganske fine. Og jeg liker at det er åpent mot stua. Ellers er det ikke noe galt med kjøkkenet vårt, jeg ville bare gjort det litt annerledes hvis jeg hadde valgt selv. Jeg tenker at her handler det om å gjøre å det beste ut av det man har. Spe på med personlige detaljer og gjøre det til sitt eget. Jeg har fylt opp med litt arvet, litt nytt, litt brukt og litt selvsydd. Alt-i-alt trives jeg ganske godt i kjøkkenet mitt, så får vi se om det får en liten make-over i framtiden.

Du vil kanskje også like Gangen har blitt ny og Jeg har tatt naturen med inn i stua

2 Responses to “Kjøkkenutfordring hos NIB”

  1. frosthome

    Flotte detaljer. Den hylla di på kjøkkenbenken er full av sjel og kombinasjonen av det nostalgiske mot det fargerike er kjempefint. Markus tipset meg om å ta en titt på bloggen din. Veldig bra blogg med masse kreative tips : ) Ha en strålende søndag!

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Tusen takk! Kjempefin blogg du også, med mange fine bilder. Liker også kjøkkenet deres kjempegodt! Ser ut som et godt rom å være i. Bordet er kjempekult! Tror du Markus deler oppskriften?

      Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

