En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

I love your blog

Og så fikk jeg plutselig en liten utmerkelse i form av «I love your blog» fra Fru Storlien. Tusen takk, kjære deg! Så god følelse at noen verdsetter det jeg gjør. «I love your blog» er en liten utmerkelse fra bloggere til bloggere, og en utrolig hyggelig måte å vise at man setter pris på hverandre. Utmerkelsen går ut på følgende:

– Lenk til den som ga deg awarden
– Besvar spørsmålene
– Gi prisen videre til ti bloggere

Her er mine svar:

1. Hvorfor startet du å blogge? Jeg hadde lenge gått rundt med et uforløst behov for å uttrykke meg kreativt, men hadde ikke verken tid eller energi til å få kommet i gang med noe. Så ble jeg nedbemannet fra jobben min, og plutselig hadde jeg et hav av tid til rådighet. Endelig fikk jeg konkretisert flere små prosjekter jeg hadde på gang, og ved å starte bloggen fikk jeg en måte å samle, dokumentere og berettige dette på. Bloggen fungerte som en slags jobberstatning, slik at jeg følte at jeg hadde klart å snu situasjonen til noe positivt. Nå er jeg, heldivis for meg og dessverre for bloggen, tilbake i jobb og det er betydelig mindre tid til den slags. Men bloggen har likevel blitt en så viktig ting for meg at jeg nok ikke gir meg med det første, selv om jeg har måttet senke lista ganske mye.

2. Hvilke blogger følger du? Jeg følger flere blogger i både inn- og utland. Mye interiør- og designblogger, men også litt mat, håndarbeid osv.

3. Favorittmakeupmerke? Guerlain har noen supre øyeskygger, men jeg bruker ellers litt herfra og derfra.

4. Favorittklesmerke? Det blir mye H&M, og så liker jeg godt norske designere som Mette Møller og Maggie Wonka. På drømmeønskelista står sko fra Prada og Christian Louboutin.

5. Ditt må-ha make-up-produkt? Mascara. Hvis jeg måtte velge bort alt, unntatt én ting, så er det mascaraen jeg beholder. Da føler jeg at jeg ser mer våken ut.

6. Favorittfarge? Liker lilla til klær og blågrønt i interiør.

7. Parfyme? Som dagparfyme har jeg blitt veldig glad i Cotton Fresh fra Clean, den er så lett og frisk. Never leave home without it! Til fest går jeg for litt tyngre dufter, og ender gjerne opp med noe fra Ralph Lauren.

8. Favorittfilm? Den er vanskelig. Jeg ser ganske mye film, og det er ikke så lett å plukke ut bare én. Men hvis jeg må trekke frem noe så tror jeg det må bli «Love actually». Den ser jeg hver jul sammen med min kjære, og jeg blir like glad/rørt/trist/varm i hjertet hver gang.

9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor? Jeg har reist mye i Europa, men har aldri vært i noen annen verdensdel. New York står derfor høyt på lista. Har veldig lyst til å oppleve en skikkelig metropol, og kjenne på den New York-stemningen man alltid ser på film. Spise, drikke, handle, vandre, se på alle menneskene, kjenne på lukter og lyder.

10. Still og besvar det siste spørsmålet selv: Vil du noengang skrive ei bok? Det tror jeg nok ikke. Men i så fall måtte det vært en inspirasjonsbok, med mye bilder. Eller kanskje en barnebok?

Ti blogganbefalinger: I love your blog

Og mine awards går til (i tilfeldig rekkefølge):

Gasellene

Frost Home

Zyprezz

Design by Marte Helgetun

Avdelingen

Moa og kaffekoppen

Design shimmer

Anno 1925

4. etg

Ein gul knapp

Gratulerer!

Dette er bildet er malt av min yngste sønn da han var 5 år. Det handler om kjærlighet

Du vil kanskje også like Dette er min blogg til glede og inspirasjon og Lag din egen interiørstil på verkstedet til Åhlens

4 Responses to “I love your blog”

  1. Louise

    Hei.
    Tusen takk for award, det er alltid gøy!
    Og så hyggelig at du liker bloggen min:-)

    Dette gjorde jo at jeg oppdaget deg også, og her var det mye herlig inspirasjon og gode bilder. Jeg kommer igjen!

    Ha en fin lørdagskveld:-)

    Svar
  2. bente

    ikke noe problem å se at det handler om kjærlighet – fantastisk bilde!!

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

