En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Månedens gjestedesigner i april, mai og juni

Månedens designer i april er Nina Sandnes Jernberg. Jeg er stolt over å kunne presentere Nina her! Vi jobbet sammen en god stund i designbyrået Uniform, og lærte hverandre godt å kjenne på den tiden. Nina var en god kollega som jeg savner å jobbe med, og hun var og er fremdeles en drivende dyktig designer. Hun har gitt form til flere kjente merkenavn – deriblant Kolonihagen, Arts & Crafts, Ekebergrestauranten, Sally Ann/Frelsesarmeen og mange flere. Nå har hun konvertert yrke og jobber som markedsansvarlig for Kolonihagen, der hun skal styrke og bringe merkenavnet videre. Jeg tipper allikevel at vi ikke har sett det siste fra Ninas designhånd.

Utgangspunktet til toppbanneret i april er hentet fra et stoff som Nina kjøpte i Berlin for noen uker siden. Hun synes både motivet og fargene er passende til meg og årstiden vi går i møte – det er jeg helt enig i!

Under ser du noen eksempler på Ninas eminente arbeid, og hvis du vil følge med på hva hun gjør videre for Kolonihagen kan du gjøre det her.

Alle foto gjengitt med tillatelse fra Nina

Du vil kanskje også like Månedens gjestedesigner i mars og Månedens gjestedesigner i februar.

2 Responses to “Månedens gjestedesigner i april, mai og juni”

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

