En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Gamle skjorter ble til teppe

Jeg har en kreativ og inspirerende nabo, og en ting hun er god på er å sy. (Det var hun som hadde sykurset der jeg lagde min første kjole.) Nå har hun laget et kjempefint lappeteppe av gamle skjorter hun har funnet på loppis. Teppet kan for eksempel brukes til piknik, eller over en benk eller stol i hagen, eller kanskje på senga? Jeg fikk låne det ute på min minibenk på trappa. Kjempefint, ikke sant?

Du vil kanskje også like Farmors gamle krakk ble ny og En strandbag til jul?

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

