En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Slipp fargene løs, det er vår!

Våren er tid for å plante og så i hage og krukker. Jeg pleier å variere fra år til år, og denne gangen går jeg for sterke farger og variasjon. Blomkarse, sukkererter, solsikker og erteblomster skal få spire fra små frø, og forhåpentligvis vokse seg store og flotte i løpet av sommeren. Gleder meg til å se resultatet!

Du vil kanskje også like Ekte vårglede er … og Gult er kult!

2 Responses to “Slipp fargene løs, det er vår!”

  1. Mette

    Hvordan har det kommet seg nå? Jeg har fått til mine blå blomster, i hvert fall tilsynelatende. Foreløpig har jeg store grønne blader i bedet.

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Her har det ikke skjedd stort ennå, men jeg venter i spenning. Frøene ble liggende i vann noen dager på overtid fordi jeg ikke hadde nok jord. Får håpe ikke det gjør noe 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

