En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Funn fra Palma

Jeg var på lagersalg hos Palma her om dagen (interiørbutikken – ikke byen) og der var det mye fint! Mer enn jeg kunne forsvare å ta med hjem, men et par godbiter snek seg ned i posen min. Dyrehodet (de lærde strides om det er en okse eller noe annet) er skikkelig tøft, synes jeg. Tror jeg vet hvor det skal henge …

Og de turkise telysholderne passet perfekt inn i stua sammen med  de grønne jeg hadde fra før. Jeg kjøpte også en linduk og noen servietter. Alt-i-alt en vellykket shoppingtur, vil jeg si.

Du vil kanskje også like Quiz: What’s your design style? og by nord – deilig dansk design

2 Responses to “Funn fra Palma”

  1. Wilde Abelone Flan

    Nå har jeg lett nettet rundt etter de turkise telys holderene der. Jeg hadde en og den var yndlings gjenstanden min, så her om dagen med et uhell etter å ha eid den i 3 år gikk den i bakken. Og jeg ble helt fortvilet. Husket å ha sett den i tønsberg på en pyntebutikk få uker før, til en overraskelse da det er en god stund siden jeg kjøpte min. Men kjøpte ikke en, da dum som jeg var tenkte jeg: jeg har jo en.. Der brant jeg meg skikkelig. For da jeg gikk ditt i dag for å se om de hadde noen fler igjen, var det tomt. Og de som hadde hatt tånnevis når jeg så dem der få uker før:( Så fatet mitt med lysholdere på bordet hjemme mangler kronen på verket. En sånn lysholder. Så om du kunne vært interessert i å selge den for dobbelt av hva du kjøpte den for, kun en av dem. Så er jeg en interessert kjøper. Finner meg på facebook.

    mvh. Motefotograf Wilde Abelone Flan

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Hei Wilde Abelone (flott navn, forresten!). For øyeblikket er jeg så fornøyd med disse lysestakene at jeg gjerne vil ha dem litt til. Men hvis jeg blir lei, eller kommer over dem i en butikk så skal jeg si i fra til deg 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

