En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Ny sofa i høst?

Jeg har fått en ny sofafavoritt! Sofaen Favn som er designet av Jaime Hayon og produsert av Fritz Hansen. De myke runde linjene er enkle og elegante, og det er ikke én skarp kant på denne sofaen. Derav navnet; myk som en favn. Den fåes i flere forskjellige farger, med to tilhørende løse puter. Jeg liker at sofaen har to fargenyanser, noe som skaper liv uten å være masete, sånn som mønstrede sofaer ofte kan bli. For meg gir den retroassosiasjoner, samtidig som den er moderne. Det eneste problemet er å bestemme seg for hvilken farge man skal velge (og spare lenge nok) …

Alle foto fra Fritz Hansen

Du vil kanskje også like Hund for sin hatt og Enda en lekker New York-leilighet

4 Responses to “Ny sofa i høst?”

  1. Vigleik

    Ja den var fin:) Kan ligge en hel dag på sofaen og drømme om det aller nyeste innenfor sofanyheter;)

    Vi har en stor modulsofa fra Boconcept og jeg er superfornøyd med den:)

    Vigleik.

    Svar
  2. Margaret

    Denne har jeg også falt for! Jeg vil ha den orange!

    🙂 Margaret

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

