En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

BoKlok: Smugtitt i kulissene på fotoopptak

I disse dager lanseres et nytt BoKlok-prosjekt i Norge. BoKlok er et samarbeidsprosjekt mellom Skanska og IKEA, og konseptet består av  funksjonelle boliger for deg som vil bo godt i eget hjem, men likevel ha penger til overs til andre ting. Nå legges det snart ut 22 nye leiligheter for salg i Kuvågen på Os sør for Bergen. Jeg var med på fotoopptaket da vil skulle lage interiørbilder til prosjektet, og brukte Hipstamatic på iPhonen til å dokumentere opptaket. Leiligheten ble innredet i sin helhet med møbler og tilbehør fra IKEA. Riktig så fint ble det, synes jeg. Hvis du vil se hvordan de ordentlige bildene ble, eller du vil vite mer om prosjektet kan du besøke hjemmesiden til BoKlok.

Du vil kanskje også like Spesielt hus i Rotterdam og Tror du på rosa elefanter?

2 Responses to “BoKlok: Smugtitt i kulissene på fotoopptak”

  1. Andrea Nornes

    Det så kjempefint ut der! 😀 Gleder meg til å flytte for meg selv så jeg kan innrede min egen leilighet 🙂

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Ja, det er gøy å innrede sitt eget hjem – og som du ser så trenger det ikke være så dyrt for at det skal bli fint 🙂

      Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

