En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Nytt kassebord i stua

I går fant jeg en kasse som noen ville kaste. Den passer perfekt som et lite avlastningsbord i stua hos oss. Jeg lurer litt på om jeg skal male den, men jeg liker det naturlige patinaen til slitt tre. Gammel blyantskrift og rester etter gamle stifter kompletterer den rustikke følelsen. Kan godt hende jeg beholder den som det er. Det fine med en slik kasse er at den kan brukes til så mye. For nå skal den få lov til å være bord, men etter hvert kan det hende at jeg vil bruke den å til samle papir eller flasker, eller som blomsterkasse. Eller kanskje jeg henger den på veggen som en hylle. Vi får se. Hva synes du, skal jeg male den?

Du vil kanskje også like Hjemmelaget knaggrekke og Mormors lampe fikk nytt liv

3 Responses to “Nytt kassebord i stua”

  1. Christer

    Den var kjempefin 🙂
    Ikke mal den, den er fin akkurat som den er, da får man, som du sier, den rustikke følelsen 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

