En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

NIBs utfordring: På tapeten

Mitt bidrag til denne månedens utfordring hos NIB er den helt ferske fototapeten på ungdomsrommet. Mot veggen med tapet skal vi egentlig ha en skrivepult, men i påvente av anskaffelse av denne har vi satt inn en stol så lenge. Da blir det ikke så tomt. Jeg synes tapetet har blitt veldig flott – det gir en fantastisk dybde til rommet, og fungerer godt sammen med grå og hvite vegger, og det grå gulvteppet. Siden det er en liten vegg, valgte vi å tapetsere over døra også. Men det ser du vel nesten ikke? Dette blir på en måte en sniktitt på ungdomsrommet som holder på å ta form. Flere bilder kommer etter hvert. Og mer tapetinspirasjon finner du hos NIB.

Pus synes også det ble fint (eller kanskje drømmer han om en storbyferie …?)

Du vil kanskje også like Tror du på rosa elefanter? og Fantastisk måte å dekorere veggene med bilder

11 Responses to “NIBs utfordring: På tapeten”

  1. Sarah

    Kjempelekkert! Syntes overgangen mellom døra og veggen var utrolig smart! Likte alle detaljene i hele rommet *forelsket*

    Svar
  2. malinsinterior

    Sånn vil jeg ha!! Kult at dere valgte å tapetsere døra, det var veldig fint utført. Jeg ville nok kanskje droppet listene slik at døra ble «usynlig», selv om det funket greit med lister også 🙂

    Svar
    • Elisabeth Wiencke

      Hei Malin. Takk for hyggelig melding! Enig i at det hadde vært kulest uten lister, men dessverre så var det en «åpning» mellom dørkarmen og veggen, så vi måtte sette opp lister. Kanskje en annen gang? 🙂

      Svar
  3. Christer

    Helt fantastisk! Merket ikke at døra var der med det første, var nok listene som avslørte den, hehe 🙂 Men, det var kjempefint, sånn tapet vil jeg ha på mitt rom! 🙂 Lykke til videre med rommet og gleder meg til bilder 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

