En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Slike soverom har du kanskje ikke sett før?

Helgen er her, og for meg er det tid for å sove ut. Folk har ulike oppfatninger av hva som skal til for en god natts søvn. For noen er en god seng det viktigste, andre trenger rolige omgivelser rundt seg. Noen vil ha det lyst og enkelt mens andre like mørke farger, eller elsker å fylle soverommet med personlige ting. Noen vil ha det helt mørkt, noen vil ha det kaldt og andre vil ha det varmt. Det vi har til felles er at soverommet er viktig. I dag har jeg funnet noen soverom som ikke likner helt på andre soverom jeg har sett. Kankskje du blir inspirert til å gjøre noen endringer i ditt soverom? Min favoritt ser du på det øverste bildet. Jeg liker romfølelse og følelsen av ro, og at naturen er trukket helt inn i rommet. Her kunne jeg sovet lenge og godt!

God helg – og god søvn!

Nå kan du følge bloggen min på Facebook.com/Eliwies. Der legger jeg ut alle nye innlegg, og litt ekstra inspirasjon.

Alle bildene er hentet fra sweetydesign.com

Du vil kanskje også like Hvem har sagt at vasken må være firkantet? og I dag ser jeg på kjøkken

6 Responses to “Slike soverom har du kanskje ikke sett før?”

  1. MrsB

    Takk for de herligste soverom ! Elsket det med treet! Tok en kikk på kjøkkenvaskene «dine» også, så nå er både mannen min og jeg enige om hvilken kjøkkenvask det bli neste gang!! Takk for artig inspirasjon, god helg og god natt:-)

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

