En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Arkitektur å drømme om

Jeg har, som så mange andre, kastet meg over Pinterest i det siste. Jeg liker å samle ting som gir inspirasjon og glede, både raskt og enkelt. Fokuset mitt ligger stort sett på de samme temaene som jeg skriver om her på bloggen; interiør, foto, arkitektur, design osv. Da jeg satt og koste meg med arkitekturbildene i kveld slo det meg at de fleste husene jeg har bitt meg merke i er firkanta, stramme og med basseng. Syntes plutselig jeg kunne ane et mønster … Dessverre er huset jeg bor i nå et godt stykke unna drømmebildet, men skulle jeg en dag få muligheten er det ikke unaturlig å anta at jeg kan komme til å ende opp med noe som likner på et av husene du kan se her. Det er i hvert fall lov til å drømme …

Kilder til alle bildene finner du her.

Du vil kanskje også like Spesielt hus i Rotterdam og Ville du bodd i en kirke?

2 Responses to “Arkitektur å drømme om”

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

