En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Forsmak på sommeren

Etter en varm og solfylt uke i Spania er det litt stusslig å komme tilbake til kaldt og fuktig vær – særlig når kalenderen viser juni. Heldigvis bør vi vel kunne regne med at det kommer noen fine sommerdager til de neste 2-3 månedene. Jeg har i hvert fall fått smaken på sommer – og vil ha mer! I mellomtiden får jeg se på bildene og prøve å huske hvordan det var …

Nå kan du følge bloggen min på Facebook.com/Eliwies.

Du vil kanskje også like Sommer i Spania og Jentetur til Montenegro

4 Responses to “Forsmak på sommeren”

  1. Fru Perez

    Åhh, så NYDELIGE bilder! 🙂 Og så FINT det prikkete skjørtet er! HUrra for prikker! :))

    Ha en fin ruskeværsuke, det BLIR bedre – jeg LOVER! 🙂

    Klem

    Svar

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

