En personlig blogg om det som inspirerer meg i hverdagen.

Vakre valmuer

Valmuer er blant de vakreste blomstene jeg vet om. Så skjøre og delikate, og i nydelige farger fra hvitt via gult og oransje til rosa og rødt. Jeg har plantet noen valmuefrø i krukke og bed i år, men de har ikke spiret enda, så jeg lurer på om jeg kanskje må krype til korset og skaffe meg noen ferdig utvokste skal jeg få gleden av valmuer i blomst i år. Mens jeg lurer på det nyter jeg de vakre valmuefotografiene tatt av Miss Tristan B. på bloggen Besotted Brand.

Nå kan du følge Eliwies inspirasjonsblog på Facebook.com/Eliwies

Alle bilder tatt av Miss Tristan B. på bloggen Besotted Brand

Du vil kanskje også like Bohemsk hjem i Buenos Aires og Det blomstrer innendørs i desember

2 Responses to “Vakre valmuer”

Legg igjen en kommentar

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS

